advertise

راهنمای خرید بهترین سنگ نما ساختمان

اگر در ساخت و ساز ساختمان‌ها، فعالیت می کنید، باید بدانید که ساخت هر ساختمان، چه مسکونی باشد و چه تجاری، از چند مرحله تشکیل شده است. طراحی نمای خارجی، از مراحل مهمی در ساخت و ساز به حساب می آید که باید آن را با دقت انجام دهید. به همین خاطر باید از سنگ نمای مناسب در ساختمان خود استفاده کنید تا جلوه ای زیبا و منحصر به فرد داشته باشد، اما یک سنگ نما چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟ در راهنمای خرید بهترین سنگ نما ساختمانی به معرفی این ویژگی‌ها خواهیم پرداخت.


بررسی انواع سنگ نما در ساختمان‌ها

هنگامی که نوبت به انتخاب سنگ نما برای ساختمان می رسد، گزینه‌های زیادی پیش روی شما قرار می گیرد. سنگ‌هایی که می توانید برای نما استفاده کنید به شرح زیر هستند:

خرید بهترین سنگ نما ساختمانی

سنگ‌های مرمر و مرمریت

این نوع سنگ‌ها تقریباً شبیه به یکدیگر هستند، اما خاصیت‌های مختلفی را ارائه می دهند. سنگ نما مرمریت در مقابل سرما و گرمای شدید نمی تواند، مقاومت زیادی داشته باشد، به همین دلیل از آن بیشتر در نمای داخلی استفاده می شود. اگر بودجه زیادی دارید و می توانید در صورت آسیب دیدن سنگ‌ها، نمای خود را عوض کنید، مرمریت، بهترین انتخاب در خرید سنگ نما ساختمان برای شما خواهد بود.
در مقابل، سنگ مرمر وجود دارد که مقاومت به نسبت بیشتری نسبت به مرمریت دارد، اما برای استفاده در مکان‌های سردسیر مناسب نیست. مرمر با ویژگی‌هایی که دارد، خاصیت درمانی و آرام بخشی دارد و یکی از گران ترین سنگ نمای ساختمان خواهد بود. تنوع رنگی سنگ مرمر نسبت به سنگ‌های دیگر، زیادتر است؛ اما اکثر افراد رنگ‌های سفید و زرد آن را بیشتر ترجیح می دهند.

سنگ نمای تراورتن

تراورتن از سنگ‌هایی است که جدید بوده و فقط در مناطق محدودی یافت می شود. ظاهر آن بلوری از جنس کلسیت است که در غارهای آهکی یافت می شود. این سنگ، سفید است، اما می توان رگه‌هایی از رنگ‌های دیگر مانند طلایی و قهوه ای نیز در آنان یافت.سنگ تراورتن، مقاومت بسیار زیادی در برابر تابش نور آفتاب و شرایط آب و هوایی مختلف ارائه می دهد. این سنگ در مقایسه با سنگ‌های دیگر قیمت پایین تری دارد که آن را به گزینه‌ای مناسب برای انتخاب بهترین سنگ نما ساختمان تبدیل خواهد کرد.


سنگ مصنوعی

اگر بودجه کافی برای سنگ‌های طبیعی را ندارید، می توانید خرید سنگ مصنوعی را در فهرست بررسی های خود قرار دهید. در این گزینه از تراشه‌های سنگ تزیینی با روش ساخت و ساز مدرن، مانند ریخته گری بتن استفاده می کند که به ساخت بلوک‌های سنگ مصنوعی منجر می شود.

روکش سنگ طبیعی

روکش سنگ طبیعی یکی از محبوب ترین انتخاب‌ها برای طراحی بیرون از خانه است. این سنگ نما شامل استفاده از قطعات بزرگ مانند بلوک‌های سنگ آهک است که روی دیوارها با ملات مقاوم در برابر آب و هوای گوناگون ثابت شده است. این سنگ نما بسیار زیبا است و دوام فوق العاده ای هم دارد. پس می توان نتیجه گرفت که گزینه ای ایده آل برای کسانی است که به دنبال یک نمای بیرونی با مقاومت بالا هستند.

سنگ نما کلاسیک

اگر ساختمان‌های مختلف را دیده باشید، می دانید که امروزه اکثر آنها از نمای رومی استفاده می کنند. سنگ نمای این سبک، سنگ کلاسیک است و از محبوبیت خوبی برخوردار است. ساختمان‌های زیادی به خصوص آنهایی که دارای طبقات کمی هستند از این نما استفاده می کنند. از آن جایی که سنگ این نما باید روشن باشد، پس می توان گفت که انواع تراورتن گزینه خوبی برای خرید سنگ نما ساختمان و استفاده در نمای کلاسیک خواهد بود.

جدیدترین ها

سنگ‌های نما چه ویژگی‌هایی دارند؟

سنگ نما ساختمانی می توانند، ویژگی های مختلفی داشته باشند. رنگ بندی آنها می تواند تیره یا روشن باشد که معمولاً رنگ‌های تیره نسبت به مدل‌های دیگر پر فروش تر هستند. هر منطقه آب و هوای خاص خود را دارد، پس بهتر است از سنگ نمایی استفاده شود که کاملاً شرایط مقاومت را داشته باشد. سنگ‌هایی که طبیعی هستند، می توانند ظاهر بسیار زیبایی داشته باشند و از طرفی مقاومت ساختمان را افزایش دهند. ساختمان‌هایی که در آنها از سنگ نما استفاده نشده، در برابر زلزله‌های کم قدرت نیز آسیب پذیر هستند در حالی که سنگ نما می تواند استحکام آن را تا حدی افزایش دهد.


خرید سنگ نمای ساختمانی با بهترین کیفیت

ویژگی های یک سنگ نمای خوب چیست؟

باکیفیت ترین و بهترین سنگ نما ساختمان را از کارخانه سنگ اصفهان خریداری کنید.
سنگ‌های نما با این که انواع مختلفی دارند، اما کیفیت یکسانی ندارند. آنها می توانند، خصوصیات مخصوص داشته باشند، اما بهترین سنگ نما باید دارای ویژگی‌های خاصی باشد که آن را از دیگران متمایز می کند. این ویژگی‌ها عبارتند از:
• سنگ نمایی با کیفیت است که بتواند در مقابل شرایط آب و هوایی مختلف از خود مقاومت بالایی نشان دهد. هوای بیرون از ساختمان ممکن است بیش از حد سرد شود، پس سنگ نما باید آنقدر مقاوم باشد تا به راحتی ترک نخورد.
• اگر تعداد زیادی سنگ نما را خریداری کنید، باید دقت کافی در هنگام خرید داشته باشید. اگر سنگ‌ها دارای ترک باشند، در مدت کوتاهی از بین می روند و مجبور می شوید که دوباره سنگ نمای خود را تغییر دهید.
• نور خورشید می تواند، روی بسیاری از نماهای ساختمان تاثیر بگذارد. اگر سنگ نما از کیفیت بالایی برخوردار نباشد، به راحتی در مقابل نور خورشید آسیب می بیند و دچار رنگ پریدگی می شود. پس باید سنگی را انتخاب کنید که مقاومت بسیار بالایی داشته باشد.
• سبک بودن، از بارزترین خصوصیت یک سنگ نمای خوب است. سنگ‌هایی که سنگین هستند، می توانند وزن کلی ساختمان را افزایش دهند که این موضوع می تواند آن را آسیب پذیرتر کند. چیزی که قیمت سنگ نما ساختمانی را متفاوت می کند، این ویژگی‌ها خواهند بود.

جهت مشاهده سایر سنگ های ساختمانی موجود در فروشگاه اینترنتی سنگ نیوان کلیک کنید.

نکاتی که باید در هنگام خرید سنگ نما به آن دقت کنید

هنگامی که تصمیم قطعی خود را برای خرید بهترین سنگ نما ساختمان گرفتید، باید نکاتی را رعایت کنید.
در وهله اول، باید ابعاد سنگ‌ها را مشخص کنید. کمک گرفتن از یک متخصص می تواند به این امر کمک کند. ابعاد دقیق باعث می شود که در چینش سنگ‌ها مشکلی به وجود نیاید. برخی از سنگ نماها که از استحکام کافی برخوردار نیستند، نیاز به توری دارند تا مقاومتشان به نسبت بالاتر رود. به طور کلی نباید از این سنگ‌ها در نمای بیرونی استفاده شود، اما اگر قصد شما جدی است بهتر است که از توری در پشت آنها استفاده شود.


خرید سنگ نما از کارخانه سنگ

خرید سنگ نما برای انواع ساختمان اهمیت بسیار زیادی دارد، به صورتی که اکثر افراد هنگام خرید ساختمان در ابتدا به نمای آن دقت می کنند. بنابراین، سنگ‌ها باید با دقت انتخاب شوند و از ویژگی‌هایی که به آنها اشاره شد، برخوردار باشند. شما می توانید، مشاوره خرید بهترین سنگ نما ساختمانی را از کارخانه سنگ معتبر ما انجام دهید.
ما برایتان برنامه ریزی کرده ایم تا بتوانید انواع تراورتن برای نما، سنگ مرمریت، یا سایر سنگ های مرغوب و درجه یک را برای پروژه های خود تهیه کنید.
برای خرید تراورتن حاجی آباد، تراورتن عباس آباد، در رنگ بندی متنوع می توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید. امکان ارسال تمامی محصولات سنگ طبیعی به شهرهای مختلف وجود دارد.

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.