advertise

راهنمای خرید سنگ فرش در اصفهان

خرید سنگ فرش برای طراحی فضای یک ساختمان اهمیت زیادی دارد و سنگ فرش یکی از عناصر محوطه سازی و طراحی فضای سبز نیز محسوب می شود. سنگ های ساختمانی که به شکل سنگ کیوبیک شش ضلعی یا سنگ های نامنظم برش خورده اند، به عنوان کفپوش معابر عمومی یا کف پارکینگ آپارتمان های خصوصی استفاده می شوند. هر کدام از این انواع سنگ ها برای کفپوش، دارای یک سری ویژگی ها، مزایا و معایب هستند.
به طور کلی، سنگ برای کف پوش ها، ایده های جدید طراحی محیط و فضای شهری را پشتیبانی می‌ کنند. وقتی روی یک پیاده رو سنگی راه می روید، شبیه به این است که در میان باغ قدم می زنید! این مصالح سنگی در پارک ها و فضای بازی، فضای بیرونی هتل ها یا مجتمع های تجاری، در قسمت کفپوش بسیار استفاده می شوند. خرید سنگ فرش در اصفهان کمک زیادی به زیباسازی فضای شهری می کند. حتی برخی پیمانکاران، از سنگ های ساختمانی کیوبیک چهار وجهی یا شش وجهی منظم، یا نامنظم برای طراحی داخلی پروژه های ساختمانی مسکونی و تجاری بهره می برند.
اصفهان یک شهر توریستی و گردشگری است و هر ساله، مسافران زیادی به آنجا رفت و آمد می کنند. بنابراین دور از انتظار نیست که مهندسان و طراحان فضای سبز، درباره زیباتر کردن پارک ها برنامه ریزی خاصی داشته باشند. خوشبختانه انواع و اقسام سنگ برای کف پوش سنگی وجود دارد و می تواند حوزه های فوق را پوشش دهد.


ویژگی های سنگ فرش خوب در اصفهان چیست؟

ویژگی های سنگ فرش خوب در اصفهان چیست؟ سنگ های ساختمانی متنوعی به عنوان سنگفرش استفاده می ‌شوند. به طور کلی زمانی می توانیم بگوییم که کفپوش سنگی از ویژگی های خوبی برخوردار است که دارای یک سری مشخصات باشد. بهترین سنگفرش باید از نظر قیمت، اقتصادی و به صرفه باشند. این مصالح سنگی باید دوام استحکام و پایداری بالایی داشته باشند تا در برابر تردد و رفت و آمد، تخریب نشوند. یک سنگ خوب برای کفپوش معابر عمومی یا پارک ها باید در برابر نفوذ رطوبت و تغییرات دمایی مقاوم باشد. اصفهان، یک شهر چهار فصل است.
پس هم گرمای تابستان را تجربه می کند و هم در زمستان سرمای شدید دارد. بنابراین انواع سنگفرش در هر موقعیت در شهر باید دوام زیادی در هر شرایط آب و هوایی داشته باشند. وقتی می خواهید از کارخانه سنگ در اصفهان، بهترین سنگفرش را بخرید، درباره همین ویژگی ها با فروشنده صحبت کنید. برای این که انتخاب سنگ خوب با هدف طراحی کفپوش سنگی برایتان راحت تر باشد، در ادامه به ۵ تا از مهمترین سوالات در این زمینه اشاره می‌کنیم.
این موارد را به عنوان راهنمای خرید سنگ فرش در اصفهان در نظر بگیرید. سوالات مهمی که در خرید بهترین سنگ فرش باید از خود بپرسید در این قسمت تصمیم داریم پنج سوال مهم را مطرح کنیم که هنگام خرید سنگ فرش در اصفهان به دردتان می خورد. نکات مهم خرید بهترین سنگ ساختمانی برای مسیر سنگی در همین ۵ سوال گنجانده شده است. چنانچه موارد دیگری در ذهن دارید که می خواهید با کارشناسان فروش در کارخانه سنگ در میان بگذارید، با ما تماس بگیرید. اکنون می پردازیم به مهمترین سوالاتی که باید از کارشناسان فروش بپرسید:

خرید سنگفرش ارزان

۱- جنس سنگفرش از کدام سنگ های ساختمانی است؟

انواع سنگ ساختمانی برای ساخت سنگ فرش استفاده می شود. اینها شامل سنگ ریزه های ریز یا درشت، سنگ گرانیت، سنگ چینی، سنگ مرمریت و سنگ تراورتن می باشند. اگر هدف پروژه، ساخت مسیر سنگی در میانه باغ یا حیاط ویلا باشد و بخواهید محوطه سازی بی‌نظیری داشته باشید، پیشنهاد می کنیم سنگریزه ها یا سنگ رودخانه ای را بخرید. خوشبختانه انواع سنگ گرانیت و سنگ مرمریت با برش های چهار وجهی منظم یا نامنظم در دسترس هستند. هر کدام از این سنگ ها از دوام و استحکام بالایی برخوردارند و از نظر رنگ نیز متنوع هستند.

۲- کدام رنگ سنگفرش را بخریم؟

انتخاب رنگ سنگ فرش کاملاً به سلیقه شما و بودجه مالیتان بستگی دارد. در برخی موارد، مشتریان حساسیت زیادی برای خرید سنگ به خرج نمی دهند. پس، متداول ترین سنگ فرش گرانیتی به رنگ خاکستری روشن یا تیره، یا تراورتن سفید یا تراورتن کرمی پیشنهاد می شود. برای اجرای ایده های خاص می توان از سنگ فرش گرانیتی قرمز یا سنگ فرش تراورتن لیمویی استفاده کرد.
رنگ های خاص از سنگ ها برای مسیر سنگی بیشتر مورد توجه کسانی است که می‌خواهند باغ یا محوطه اطراف ویلای خود را زیباتر طراحی کنند. اگر از ما بپرسید، به شما می گوییم گرانیت، تراورتن و مرمریت را برای پروژه خود انتخاب کنید.

۳- ویژگی های سنگفرش چگونه است؟

همانطور که در قسمت قبلی هم اشاره کردیم، موقع خرید سنگ های ساختمانی برای مسیرهای سنگی به استحکام و دوام و مقاومت بالای آن ها توجه ویژه داشته باشید. اگر قرار است سنگ ها در مسیر عبور نصب شوند، باید در برابر ضربه و فشار مقاوم باشند. انتخاب اینکه سنگ مسطح را بخرید، یا سنگ ناهموار، به این بستگی دارد که طرح محوطه سازی شما چگونه است. دقت داشته باشید که سنگ ساختمانی خوب وقتی در مسیر سنگی نصب شود، زیبایی آن مکان را دو چندان می سازد.


۴- قیمت سنگ فرش چقدر است؟

یکی از سوالات مهم در خرید سنگ فرش خوب در اصفهان، قیمت این مصالح است. به طور قطع، قیمت سنگ ساختمانی در هر متر مربع، بر اساس جنس سنگ ها متفاوت است. قیمت سنگ فرش گرانیتی با قیمت سنگ فرش تراورتن یا سنگ چینی و حتی سنگ فرش های موزاییکی بسیار تفاوت دارد.
تراورتن، یک سنگ با وزن زیاد است و در هر صورت، قیمت آن نسبت به سایر سنگ ها گران تر خواهد بود. بنابراین پیشنهاد می دهیم قیمت روز سنگ ساختمانی برای کف پوش را در لحظه انجام پروژه استعلام بگیرید. برای پروژه های مختلف نیاز دارید که متراژ مکان مورد نظرتان را دقیق اندازه بگیرید. قیمت سنگ ها در هر متر مربع تعریف می شود. پس برای مدیریت بهتر بودجه مالی همه چیز را از ابتدا تعیین کنید.

۵- به چه قدر سنگفرش نیاز داریم؟

یکی از سوالات مهمی که برای همه خریداران مطرح است، اینکه ما به چقدر سنگ فرش برای پروژه خود نیاز داریم؛ یا مثلاً برای یک مسیر ۵۰۰ متری، چند عدد سنگ کیوبیک را باید بخریم؟! درست است... اندازه گیری های دقیق به مشتری ثابت می کند که چند سنگ مکعبی را باید بخرد.
محاسبات تعداد سنگ کیوبیک، بر اساس مسافت مورد نظر و اندازه طول و عرض و ارتفاع هر سنگ برای کف پوش انجام می گیرد. این کارها را به کارشناسان محوطه سازی، یا مهندسان، یا طراحان فضای سبز واگذار کنید.

جدیدترین ها

خرید سنگ فرش با کیفیت از کارخانه سنگ

اکنون که می دانید با خرید سنگ فرش زیبا و بادوام چقدر می توانید محوطه زیباتری داشته باشید، لازم است به مزایای خرید این مصالح از کارخانه سنگ در اصفهان نیز نگاهی داشته باشیم. امروزه بهترین کارخانه سنگ در اصفهان با به کارگیری نیروی مجرب، انواع سنگ های ساختمانی مناسب برای مسیر سنگی را ارائه می دهد.
شما نیز می توانید جزو مشتریان این مجموعه باشید. با خرید سنگ فرش تراورتن با رنگ روشن، مسیر زیبایی را به وجود خواهید آورد. اصلی ترین مشتریان خرید سنگفرش در اصفهان، پیمانکاران زیباسازی فضای شهری هستند. پس می بینید که هم آمار خرید، قابل توجه است، هم تقاضا بالا است. چنانچه شما هم جزو این مشتریان هستید، سنگ های با کیفیت را می توانید به سرعت با یک تماس تلفنی تهیه کنید.

جهت مشاهده سایر سنگ های ساختمانی موجود در فروشگاه اینترنتی سنگ نیوان کلیک کنید.

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.