advertise

قیمت روز و خرید سنگ مرمریت خوبسنگان

سنگ های مرمریت از جمله سنگ‌هایی به حساب می آیند که زیبایی زیادی داشته و به دلیل مشخصات منحصر به فرد کاربردهای گسترده ای دارند. از جمله این سنگ‌های پرفروش می توان به مرمریت خوبسنگان اشاره کرد که معمولاً از معادن خور و بیابانک استخراج می شود. اگر قصد خرید سنگ مرمریت خوبسنگان را دارید، بهتر است که با کاربرد‌ها و مزایای استفاده از آن آشنا شوید.


سنگ مرمریت خوبسنگان چه تفاوتی با سنگ مرمریت عادی دارد؟

سنگ‌های مرمریت از سنگ آهک به طور طبیعی به دست می آیند. وقتی که آهک در لایه های زیرین زمین تحت فشار و گرمای شدید قرار می گیرد، سنگ مرمریت به وجود می آید. این سنگ‌ها ساختار بسیار زیبایی دارند؛ به همین دلیل کاربرد گسترده ای در ساخت و ساز دارند. معادن زیادی برای این سنگ وجود دارد که نشان می دهد برای خرید سنگ مرمریت می توانید از بین رنگ‌های متنوع بهترین آن را انتخاب کنید. یکی از بهترین سنگ‌های مرمریت، خوبسنگان است که نسبت به دیگر سنگ‌های مرمریت از مقاومت بسیار بالاتر برخوردار است.
با توجه به ظاهر زیبایی که دارد، بیشتر در نمای داخلی ساختمان کاربرد دارد. پس زمینه این سنگ از رنگ سفید تشکیل شده است و رگه‌هایی با رنگ‌های صورتی و قرمز روی آن وجود دارد. این رگه‌ها تقریباً ظاهری نامنظم دارند که زیبایی سنگ‌ها را دو چندان کرده است؛ به همین دلیل خرید سنگ مرمریت خوبسنگان در اولویت خریداران قرار دارد.
از آن جایی که سنگ مرمریت خوبسنگان از تحت فشار قرار گرفتن آهک و کربنات کلسیم به وجود می آید، در دسته سنگ‌های آهکی قرار می گیرد و ظاهر بسیار براقی دارد؛ پس اگر از آن در نمای داخلی استفاده کنید، نور را در ساختمان به خوبی منعکس خواهد کرد. مقاومت این سنگ عمدتاً بالا است، اما در مقایسه با دیگر سنگ‌ها مانند تراورتن از مقاومت پایینی برخوردار می باشد.

خرید اینترنتی سنگ مرمریت خوبسنگان

ویژگی‌ها و مشخصات سنگ مرمریت خوبسنگان

برای خرید سنگ مرمریت خوبسنگان، بهتر است که ویژگی‌های آن را به طور کامل بشناسید. از جمله ویژگی‌های این سنگ می توان به موارد زیر اشاره کرد:


شکل ظاهری

مرمریت خوبسنگان به صورت قطعه‌های بزرگ از زیر زمین استخراج می شود، به همین خاطر، برای استفاده باید به شکل طولی یا اسلب مانند برش داده شوند. مرمریت ‌های اسلب مانند، بیشتر برای کف پوش مناسب هستند و از مرمیت‌های طولی بیشتر در دیوار و مناطق دیگر استفاده می شود.

نوع تراکم

این سنگ در لایه‌های زیر زمین تحت فشار بسیار بالا قرار می گیرد؛ به همین دلیل از تراکم بالایی برخوردار است. سنگ مرمریت خوبسنگان، چگالی بالایی دارد و چون متراکم است، در برابر ضربه مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. این ویژگی‌ها، سنگ‌ های مرمریت را برای استفاده در کف پوش‌ها و محل‌های پرتردد مناسب می سازد.

میزان جذب

سنگ معدن خوبسنگان میزان جذب بالایی دارد؛ این بدان معنی است که نفوذ پذیری آن کمتر بوده و در هنگام مرطوب شدن بیش از حد آسیب نمی بیند؛ پس می توان نتیجه گرفت که این سنگ قابلیت استفاده در مکان‌هایی مانند حمام و آشپزخانه را دارد.


مقاومت فشاری

سنگ‌های مرمریت مقاومت نسبتاً خوبی دارند و سنگ خوبسنگان از انواع سنگ ‌های مرمریتی به شمار می رود که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار بیش از حد از خود نشان می دهد. پس در مکان‌هایی که احتمال وجود اجسام سنگین وجود دارد، می توانید از مرمریت خوبسنگان استفاده کنید.

قیمت مناسب

معمولاً سازندگان به دنبال سنگی هستند که علاوه بر کیفیت بالا، از قیمت مناسبی هم برخوردار باشد. با خرید سنگ مرمریت خوبسنگان می توانید هر دوی این ویژگی‌ها را با یکدیگر داشته باشید.

جدیدترین ها

نقد و بررسی سنگ مرمریت خوبسنگان

از آن جایی که این سنگ در نمای داخلی استفاده می شود، بیشتر کاربردهای آن هم در این فضا است. شما می توانید با خرید سنگ مرمریت خوبسنگان از آن‌ها در دیوار، پله‌ها و کف پوش استفاده کنید. ظاهر این سنگ بسیار ساده است و می توانید از آن در انواع ساختمان‌ها استفاده کنید و برای دکوراسیون داخلی هیچ محدودیتی نخواهید داشت.
علاوه بر این، برخی‌ها از این سنگ در راه پله و پارکینگ نیز استفاده می کنند. از آن جایی که افراد وزن بسیار زیادی ندارند، پس سنگ ‌ها در اثر رفت و آمد زیاد آسیب نمی بینند. چرا که خاصیت ساب پذیری بالایی نیز دارند. اما توصیه می کنیم که از این سنگ‌ ها مگر در مواقع ضروری در پارکینگ ‌ها استفاده نکنید. با اینکه سنگ مرمریت خوبسنگان مقاومت بالایی دارد اما در اثر رفت و آمد و وزن بالای خودروها ممکن است در طول زمان آسیب ببیند.


مزایای سنگ مرمریت خوبسنگان چیست؟

سنگ مرمریت مزایای متعددی دارد که باعث می شود در بین خریداران از محبوبیت زیادی برخوردار باشد. این مزایا عبارتند از:
• تنوع رنگ و طرح بالا
• این سنگ نفوذ پذیری نزدیک به صفر دارد.
• علاوه بر ضربه، می تواند در برابر حرارت و آتش نیز مقاومت بسیار بالایی داشته باشد.
• انعکاس نور در سطح ساختمان از جمله مزایای این سنگ و سنگ‌های مرمریت است که معمولاً انواع دیگر از این ویژگی برخوردار نیستند و ظاهری مات دارند.

خرید عمده سنگ مرمریت خوبسنگان

جهت مشاهده سایر سنگ های ساختمانی موجود در فروشگاه اینترنتی سنگ نیوان کلیک کنید.

نکات مهم هنگام خرید سنگ مرمریت خوبسنگان

در هنگام خرید سنگ مرمریت خوبسنگان، لازم است که به چند نکته توجه کنید.
این سنگ‌ها ابعاد مختلفی دارند؛ پس در هنگام خرید، ابعاد مورد نظر خود را به فروشنده بگویید تا شما را به طور صحیح راهنمایی کند.
اگر قصد دارید که از این سنگ در نمای خارجی استفاده کنید، حداکثر میزان جذب آب را باید ۲ درصد در نظر بگیرید. از همه نظر، سنگ‌های مرمریت را بررسی کنید و مطمئن شوید که هیچ نوع ترک یا شکستگی نداشته باشند.
اگر از سنگی با میزان جذب آب بالا در مکان‌های بسیار مرطوب استفاده کنید، ممکن است در اثر گذشت زمان سنگ‌ها لکه دار شوند و تغییر رنگ دهند.
برای مکان هایی مانند حمام و آشپزخانه از مرمریتی استفاده کنید که کمترین میزان نفوذپذیری را داشته باشد.


قیمت های روز سنگ مرمریت خوبسنگان

سنگ‌های مرمریت خوبسنگان معمولاً قیمت بالایی ندارند و می توانید با یک قیمت معقول آن ها را برای ساختمان مورد نظر خود خریداری کنید. اگر نسبت به قیمت این سنگ‌ها کنجکاو هستید، بهتر است تا عواملی را که روی قیمت خرید سنگ ساختمانی تأثیر می گذارند، در نظر بگیرید.
معدن سنگ اولین موردی است که می تواند قیمت سنگ مرمریت خوبسنگان را تعیین کند. برخی از معدن ها سنگ های با کیفیت تری نسبت به دیگر معدن ها استخراج می کنند. نوع طرح و رنگ آن هم از دیگر عوامل به حساب می آید. سنگ هایی که رنگ خاص تری دارند، قیمت بالاتری دارند و تقاضا برای خرید آنان نیز بیشتر خواهد بود. به ابعاد و ضخامت هم در هنگام خرید سنگ مرمریت خوبسنگان دقت کنید. هر چقدر ضخامت و ابعاد سنگ خریداری بیشتر باشد، باید هزینه بیشتری بپردازید.


خرید مرمریت از کارخانه سنگ در اصفهان

سنگ‌های مرمریت از سنگ‌های محبوب در بین خریداران به حساب می آیند. آن‌ها از جمله سنگ های مرمریت به حساب می آیند که می توانند ظاهری لوکس و زیبا به ساختمان‌ها بدهند.
در این مطلب به ویژگی‌ها و مزایای استفاده از این سنگ در ساختمان‌ها اشاره کردیم. اگر قصد خرید سنگ مرمریت خوبسنگان را دارید، می توانید از این کارخانه سنگ اصفهان، خرید خود را انجام دهید. کافی است برای سفارش با شماره تلفن ما تماس بگیرید.

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.